Gisteren - 00:10
Beste leden,
De Wimbledonk Clubkampioenschappen 2026 gaan beginnen!
Wij zijn er helemaal klaar voor en hebben er zin in.
Hopelijk zijn jullie allemaal fit (genoeg) en kijken jullie ook uit naar vele en sportieve wedstrijden. En natuurlijk naar gezellige momenten naast de baan.
Gezien het aanhoudende warme weer de komende tijd zullen we uit veiligheid voor alle spelers tot de halve finales met een super tiebreak (tot 10 punten) als derde set gaan spelen.
Wij volgen hierbij het advies vanuit de KNLTB (maatregelen obv hitte-index: https://www.weerplaza.nl/actueel/hitte-index ) Als de hitte-index de 34 overstijgt, worden de wedstrijden stilgelegd cq niet gespeeld. In dat geval zullen we proberen de wedstrijden te herplannen of -in het geval dat niet meer lukt- de wedstrijden laten vervallen.
Zorg op de baan voor goed insmeren, voldoende drinken en neem je rust tijdens de wissels. Er zijn extra parasols geplaatst bij de banen dus maak daar tijdens de wissels goed gebruik van.
Zijn jullie nu -na de overwinning op Zweden- in de mood om naar de volgende match tegen Tunesië te gaan kijken? We hebben hiervoor een groot scherm in het clubhuis geregeld! Komen jullie ook in de avond/nacht van aanstaande donderdag op vrijdag? Aftrap van de wedstrijd is om 1 uur (’s nachts dus 😉)
Vanaf vandaag kan er ook ingeschreven worden voor Grillin’ & Chillin’ op 4 juli (vanaf 15.30 uur) Deze zal dit jaar gratis zijn voor de deelnemers maar ook niet-deelnemers zijn van harte welkom tegen een vergoeding van €10 (volw) en €5 (kind).
Inschrijven is voor iedereen nodig door een mail te sturen met de namen en vermelding of het een volwassene of kind betreft: [email protected] (inschrijven kan tot 28 juni)
Tenslotte, had je je al voor het One Point Tournament ingeschreven? Zie link voor alle informatie: https://www.slaraakoisterwijk.nl/wimbledonk-one-point-tournament
Met sportieve groet,
Bernice, Jeroen, Jeroen, Joep, Kitty & Mark
Nieuwscategorieën
Moergestelseweg 32b
5062 JW Oisterwijk
40258175